- Tarp vertingiausių prekės ženklų pasaulyje „Kia“ per metus pakilo devyniomis pozicijomis į 74 vietą
- Per praėjusius metus vertė pakilo 15 procentų – iki 5,4 milijardo JAV dolerių
Frankfurtas, 2014 m. spalio 9 d. – Po to, kai „Kia Motors“ 2007 m. paskelbė, kad nuo šiol pagrindinis akcentas ateities automobiliuose bus jų dizainas, ir kai Peter Schreyer tapo kompanijos prezidentu ir vyriausiuoju dizaineriu, šios kompanijos prekės ženklo vertė pakilo į neregėtas aukštumas – nuo 929 milijonų JAV dolerių per tą laiką padidėjo net 480 proc. iki 5,4 milijardo. Apie tai šiandien paskelbė tarptautinių prekių ženklų vertės šimtuko sudarytojai „100 Best Global Brands 2014”. Pagal vertės didėjimą „Kia“ gerokai lenkia visus 11 kitų automobilių gamintojų, šiais metais paminėtų šiame sąraše.
„Kia“ tarp šimto vertingiausių prekės ženklų pateko 2012 metais. Ji buvo įrašyta 87 vietoje su 4,1 milijardo dolerių verte. Praėjusiais metais pakilo iki 83 vietos, o jos vertė pakilo 15 procentų iki 4,7 milijardo. Per praėjusius metus „Kia“ savo vertę padidino dar 15 proc., iki 5,4 milijardo dolerių ir per metus pakilo per devynias pozicijas – šiuo metu „Kia“ prekinis ženklas vertinamas kaip 74-as vertingiausias pasaulyje. „Kia“ prekinio ženklo vertė didėjo dvigubai labiau, negu vidutiniškai didėjo kompanijų, paminėtų pirmajame šimtuke.
Pastebimai padidėjusi prekinio ženklo vertė gali būti pateisinama ne tik pastebimai gerėjančia produkcijos kokybe, bet ir didžiulėmis rinkodaros kampanijomis, kurios matomos visame pasaulyje, tokiomis kaip 2014 metų FIFA Pasaulio Futbolo Čempionato Brazilijoje bei „Australian Open“ teniso turnyro rėmimai. Prie to prisidėjo ir per 2013 - 2014 metus rinkai pristatyti net dvylika naujų arba atnaujintų automobilių modelių. Vidutinė parduodamo automobilio vertė per pirmą šių metų pusmetį išaugo net 4 procentais, palyginus su tuo pačiu periodu praėjusiais metais.
Be to, „Kia“ koncerno įvaizdį smarkiai pagerino nauja kampanija, pavadinta „Kitoks ritmas“. Ji pristatyta 2012 m. ir per tą laiką šios kampanijos dėka „Kia“ įvaizdis smarkiai pasikeitė. Koncernas išgarsėjo kaip modernus, gaminantis išsiskiriančius ir modernius produktus. Kampanija „Kitoks ritmas“ išgarsėjo visame pasaulyje savo netradiciniais rinkodariniais sprendimais, tokiais kaip visame pasaulyje suvienodinta „Kia“ automobilių pardavimo salonų vizualizacija „Red Cube“ („Raudonas kubas“) stiliumi ir pan.
„Mes „Kia“ kompanijoje pasiryžę sukurti neprilygstamą savo produktų kokybę, kuri būtų geriausia visoje automobilių industrijoje, o mūsų prekės ženklo vertės didėjimas šių metų „Best Global Brands“ reitinge tik įrodo visiems mūsų darbuotojams, kad mes pasiekėme puikių rezultatų visose srityse ir pateisinome pirkėjų lūkesčius,“ – sakė „Kia Motors“ korporacijos vicepirmininkas Hyoung-Keun (Hank) Lee.
Kaip teigia „Interbrand, „Korėjos automobilių gamintojas puikiai atspindi savo šūkį „The Power to Surprise“ („Netikėtumo galia“) ir iš pigių ir žema kokybe pasižyminčių automobilių gamintojo tapo solidžių patikimus ir modernius, emociniu dizainu pasižyminčius automobilius gaminančiu koncernu.“
Liepos mėnesį paskelbtame ekologiškiausių pasaulio prekės ženklų reitinge “Best Global Green Brands“, kurį taip pat sudaro „Interbrand“ kompanija, „Kia“ koncernas iš 37 pakilo į 35 vietą.
Vertingiausių prekės ženklų šimtukas sudaromas atsižvelgiant į ekspertų sudarytą metodiką, kuri apima visų įmonių sėkmės analizę rinkoje, finansinius rezultatus, investicijų grąžą, prekinio ženklo stiprumą ir žinomumą ir pan.