Kia“ — pagrindinis „Australian Open“ rėmėjas

Nuo pat pirmo rėmimo 2002 m., „Kia“ dalyvauja turnyre kaip pagrindinis rėmėjas, kuris remia ir skatina sėkmingą reginio eigą. Nuo pat pirmos rėmimo dienos daugiau nei 100 naujų „Kia“ automobilių yra pateikiami „Tennis Australia“ kiekvienais metais. Taip sukuriamas įsimintinas ir patogus geriausių pasaulio tenisininkų, svarbių žmonių, teisėjų ir žurnalistų dalyvavimas.

Rafaelis Nadalis — „Kia“ prekės ženklo ambasadorius

Nuo 2006 m. jauna Ispanijos teniso žvaigždė Rafaelis Nadalis yra „Kia Motors Corporation“ prekės ženklo ambasadorius. Dėka ambasadoriaus darbo, Nadalis ir „Kia“ susibūrė į komandą reklamuoti „Kia“ prekės ženklo „The Power to Surpise“ pasauliniu mąstu.

  

Oficialus automobilių partneris nuo 2007 m. iki 2022 m.

Kaip „FIFA“ partneris ir oficialus automobilių partneris, „Kia“ teikia oficialias mašinas iš platau pasirinkimo rato „FIFA“ ir „FIFA“ renginiams ir didina savo prekės ženklo žinomumą per įvairius rinkodaros renginius ir A lygio reklaminius stendus sadionuose.

„Kia“ „UEFA EURO“ rėmimas

UEFA“ Europos footbolo čempionatas (UEFA EURO) yra didžiausias futbolo renginys Europoje. „Kia Motors Corporation“ yra vienas prestižiskiausių pasaulinių „EUROTOP“ partnerių „UEFA“ (Union des Associations Europeennes de Football) nuo 2006 m. iki 2017 m

„Kia“ ir motosportas

Kol kas „Kia“ neremia pagrindinių motosporto renginių, kaip WTCC, TCR, WCR ar „Rally Cross“ nei sportinių mašinų kūrimu, rėmimu ar rinkodara / komunikacija. Tačiau, yra valstybinių lygiu pradėtų motosporto reginių, kaip „The Polish Lotos Race“. „Kia Lotos Race“ yra lenktynių varžybos rengiamos „Kia Motors Polska“ nuo 2006 m. ir sustelkia į dalyvių varžymąsi važiuojant profesionaliai sureguliuotomis „Kia Picanto“ mašinomis. Skirtas jauniems vairuotojams, „Kia Lotos Race“ leidžia jiems žengti pirmus žingsnius į mašinų lenktynių pasaulį, nuo dabar ir pasaulinių lygiu! Daugiau informacijos www.kialotosrace.pl website.