Jurgis Paplaitis, specialiai „Motorams“ iš Miuncheno
Rudenį „Kia“ gamintojas pasitiko su itin daug debiutų – visai neseniai pristatęs hibridinį „Kia Niro“, jis vėl pažėrė naujienų – antrosios kartos „Kia Optima“ universalo versiją „Sportswagon“, greičiausią Europoje „Kia“ modelį su 245 AG varikliu ir iš tinklo įkraunamą hibridą, kuriuo vien tik elektra galima nuvažiuoti daugiau kaip 50 kilometrų.
Naujos kartos „Kia Optima“ šį pavasarį keliavome į Ženevos automobilių parodą ir tąkart automobilis paliko itin gerą įspūdį – prie efektingos išvaizdos (kaip ir pirmtakas 2011 m., taip ir šis modelis šiemet buvo įvertintas „Red Dot“ pramoninio dizaino apdovanojimu) jis įgijo ir kur kas geresnių važiavimo savybių (kuriomis pirmtakas neypatingai džiugino), stebino puikia garso izoliacija net ir važiuojant gerokai didesniu nei Lietuvoje leistinu maksimaliu greičiu, gale sėdėjęs keleivis per dvi paras taip ir nepradėjo prašytis prie vairo, o degalų sąnaudos buvo saikingos.