Ilgametė partnerystė su LeBronu Jamesu užsimezgė po to, kai legendinis krepšininkas išbandė „Kia“ flagmaną K900

• L.Jamesas filmuosis elegantiško ir modernaus K900 sedano reklaminiuose klipuose ir surengs išskirtinius pasirodymus.
• Pirmasis „Fit For A King“ kampanijos TV klipas debiutuos dar šį mėnesį, kai prasidės 2014-2015 m. NBA krepšinio sezonas.

2014 m. spalio 28 d. Irvinas, Kalifornija. Dešimt kartų patekęs į NBA visų žvaigždžių rinktinę ir populiariausias JAV atletas, kuris už aikštelės ribų yra filantropas, verslininkas bei mados etalonas, LeBronas Jamesas, į savo egzotiškų automobilių kolekciją įtraukė ir pirmą „Kia“ modelį - galiniais ratais varomą prabangų sedaną K900.
Tęsdamas ilgametę draugystę su „Kia Motors America“ (KMA), L. Jamesas sutiko tapti naujojo prabangaus K900 sedano ambasadoriumi. Aistringas automobilių kolekcininkas užmezgė ryšius su oficialia NBA partnere „Kia“ ir išbandė sedaną, kuris yra skirtas savimi pasitikintiems ir nepriklausomiems vairuotojams, nuolatos ieškantiems naujovių ir unikalių idėjų.
„Aš vairavau „Kia K900“ ir tapau šio modelio gerbėju dar prieš tai, kai mes nusprendėme tapti partneriais, taigi iš tiesų džiaugiuosi būdamas pirmojo prabangaus „Kia“ sedano ambasadoriumi“, - sakė L.Jamesas.
„Ši partnerystė – tai puikaus stiliaus ir eksploatacinių savybių derinio atspindys. „Kia“ ir K900 meta iššūkį tradiciniam mąstymui ir parodo žmonėms, ką reiškia mąstyti kitaip. Galiu tai patvirtinti. Man ši partnerystė yra unikali ir atspindi tikrąjį „aš“. Štai kodėl ji tokia ypatinga.“, - pridūrė jis.
Dar rugpjūtį L. Jamesas viename socialiniame tinkle paskelbė: „Važinėju su savo K900. Dievinu šį automobilį“. Jis taip pat pasidalino sedano, kurį „AMCI Testing“ paskelbė tylesniu, komfortiškesniu ir apskritai geriau važiuojančiu negu „Audi A8 4.0T“, „BMW 750i“, ir „Lexus LS460“, nuotraukomis.
„Būdami krepšinio gerbėjai mes didžiuojamės sužinoję, kad šių dienų geriausi atletai atrado, jog „Kia“ turi kažką kitokio ir panoro išbandyti mūsų naująjį sedaną“, - sakė KIA marketingo ir komunikacijos viceprezidentas Timas Chaney.
„Kaip ir „Kia“, LeBronas Jamesas nenori įsisprausti į formalumo ar tradicijų rėmus, taigi, būdamas K900 ambasadoriumi jis privers žmones abejoti, kad jie tikrai viską žino apie mūsų prekinį ženklą,“ – tvirtino T.Chaney.
Priimdamas šį vaidmenį L.Jamesas prisijungė prie kitų „Kia“ ambasadorių, kurių tarpe galima rasti NBA didvyrio Blake Griffino, teniso žvaigždės Rafaelio Nadalio ir JAV moterų „Open“ golfo čempionės Michelle Wie pavardes.