NAUJASIS „KIA EV6“
Atraskite naujos kartos elektromobilių galimybes su „Kia CV“. Tai pirmas kompanijos modelis siūlomas vien tik su elektrine jėgaine ir įkūnijantis naują prekės ženklo filosofiją daugiausiai orientuotis į elektrifikaciją. Pažangiausiomis technologijomis aprūpintas išraiškingo dizaino naujasis CV krosoveris suteikia vairuotojui unikalius, bet tuo pat metu natūralius pojūčius. Tai nauja kasdienybę praturtinanti patirtis ir įkvėpimą atnešiančios išvykos. Prasideda nauja era, kurioje bus vis daugiau išradingai sukurtų elektromobilių. Jų naudojimas taps itin paprastas ir intuityvus. Itin greitas iki 350 kW galios įkrovimas sumažina energijos atsargų pildymo trukmę ir suteikia daugiau laiko naujiems kūrybingiems sprendimams.
„EV6 yra pirmas naujos kartos „Kia“ elektromobilis, demonstruojantis į vartotoją orientuotą progresyvų dizainą. Tvirtai tikime, kad EV6 taps svarbiu modeliu naujų elektromobilių rinkoje, – komentavo „Kia“ viceprezidentas ir kompanijos pasaulinio dizaino centro vadovas Karimas Habibas. – Naudodami aukščiausias technologijas, pažangias raiškos priemones ir grynas, nepažeistas formas siekėme sukurti įtaigaus dizaino futuristinį elektromobilį.“
Naują dizaino filosofiją taikys visiems modeliams
Su EV6 debiutuojanti dizaino filosofija „Sujungtos priešingybės“ nuo šiol bus taikoma kuriant visus būsimus „Kia“ modelius. Išskiriami penki esminiai jos principai: „Drąsa gamtoje“, „Priežastis džiaugtis“, „Galia judėti į priekį“, „Technologijos gyvenimui“ ir „Įtampa siekiant rimties“.
„Drąsa gamtoje“ atsiranda dėl sąlyčio su gamta. Kai kurių smulkių detalių, formų ir proporcijų randama tiek natūralioje gamtoje, tiek ir žmonių kuriamoje aplinkoje. Pagal šį principą derinamos aiškios, paprastos linijos ir įmantrūs kintantys paviršiai, kuriamos organiškai atrodančios techniškos konstrukcijos bei interjero apdaila.
„Priežastis džiaugtis“ susitelkia į naujos kartos „Kia“ automobilių atmosferą ir kuriamą įspūdį. Ateityje automobilių dizainas emocijas ir racionalų mąstymą sulies į vieną junginį, o tokios transporto priemonės labiau veiks keleivių nuotaiką, leis atsipalaiduoti ir pajusti įkvėpimą. Be to, jos lems, kad bus naudojamos organinės kilmės medžiagos ir jaunatvišką žaismingumą reiškiančios ryškesnės spalvos.
„Galia judėti į priekį“ susitelkia į prekės ženklo dizaino pranašumus. Pasitelkdama žinias ir įgūdžius, kuriuos įgijo per pastarąją prekės ženklo dizaino transformaciją, kurdama naujus gaminius „Kia“ leis jiems evoliucionuoti. Per patirtį ir kūrybiškumą bus pristatomi novatoriško dizaino projektai.
„Technologijos gyvenimui“ labiausiai vertina naujas technologijas ir sprendimus, leidžiančius puoselėti glaudesnius žmogaus ir mašinos ryšius. Į kompanijos automobilius diegiama naujos kartos vartotojo sąsaja (UX) sukurta pasitelkiant pažangius apšvietimo, lietimo pojūčių ir jungiamumo sprendimus. Tai padės įtraukti vartotojus į automobilių valdymą.
„Įtampa siekiant rimties“ žadina tarp prieštaraujančių kūrybiškumo jėgų kylantį kontrastą ir primena apie dizaino pusiausvyrą, kuri visuomet yra siekiamybė. Taip atsiranda impozantiški dizaino sprendimai su aštriomis ir itin techniškomis detalėmis, sukuriantys sklandžių paviršių įtampą. Į ateitį orientuoto dizaino vizijoje jie puikiai dera.
„Norime, kad mūsų gaminiai vartotojams suteiktų gyvenimą lengvinančią natūralią patirtį. Jaudinantys elektromobiliai formuoja naują išradingą ir originalų apčiuopiamą mūsų prekės ženklo pavidalą. Dizainerių idėjos ir kompanijos tikslai dabar sutampa labiau nei kada anksčiau, o veiklos centre yra kiekvienam sprendimui įtaką darantys klientai“, – pridūrė Karimas Habibas.
Įkvepia net mažiausios detalės
„Kia“ elektromobilių E-GMP platforma leido sukurti tik naujos kartos modeliams būdingą interjerą, kuris yra erdvesnis nei elektrifikuotų dabartinės konstrukcijos kompanijos automobilių. Sumaniai išnaudotas EV6 interjero plotas suteikia unikalių vairavimo pojūčių ir leidžia kitaip pajusti erdvę.
Viena efektingiausių naujojo interjero detalių yra vientisas pažangiausių technologijų ekranas su aukštos kokybės garso sistema ir navigacijos (ANV) monitoriumi. Paprasta gaubto ekrano forma ir siauras prietaisų skydelis suteikia atviros erdvės pojūtį. Nuo vairo iki automobilio centro besitęsiantis ekranas vairuotojui pateikia prietaisų parodymus, o virš centrinės konsolės – multimedijos ir navigacijos sistemų informaciją. Ekrano plotis įtraukia vartotojus, o atsisakius daugelio apčiuopiamų mygtukų interjeras neatrodo perkrautas.
Po navigacijos ekranu įrengtas šildymo, vėdinimo įrangos ir oro kondicionieriaus valdymas apčiuopiamų mygtukų pojūtį imituojančiu jutikliniu ekranu. Žemiau prietaisų skydelis nukreipiamas tolyn į automobilio priekį, taip priekiniam keleiviui sukuriama atviresnė erdvė.